Dashboard | +Follow
Shut Up Then Smile
Kau pergi tinggalkan kami selamanya !
22 November 2012 • 11:10 PM • 0 comments

Assalamualaikum peeps in the earth !

Entry di taip pada 22 November 2012, jam 10.30 pm.

Pada tanggal 19 November 2012, seorang rakan kolej anna telah kembali ke rahmatullah . .inna lillahi wa inna ilayhi raaji'un . Dari Allah s.w.t kita datang dan apabila tiba masanya , kita akan pulang ke pangkuan-Nya . .

Pemergian Arwah Mohammad Faez membuat kami 1 intake July '11 merasa kehilangan yang besar . .




 Sebelum ni arwah cuma selalu sakit kepala yang kerap then arwah hanya pergi ke klinik ,doktor cuma cakap yang arwah Migraine .. Sampai la 1 hari arwah pengsan dan dimasukkan ke Hospital Sultanah Bahiyah Alor star. Doktor sah kan arwah menghidapi Brain tumor  stage 4..Ya -Allah , anna terkejut sgt2 bila dapat tahu arwah menghidapi brain tumor .. Arwah Koma dan cuma bergantung pada Mesin.

Anna terkilan sebab x sempat nak melawat arwah semasa arwah di hospital . . Anna hanya sempat melawat arwah di rumah nya .. apa yang mampu anna buat sekarang hanya sedekahkan doa untuk arwah .. semoga arwah tenang di sana dan moga arwah dicucuri rahmat..

#Gambar di ambil dari FB arwah . :'(

X0X0,Anna_Ilyana



De' Owner♥

Hello,you've stepped onto my blog..Anna is the name.♥ I've born on 2 december 1992 at butterworth,penang.I love my family, my love,and also my friend. Student at Allianze University College of Medical Sciences (Penang).
::This is my site so please respect me::


Daisypath Happy Birthday tickers



ChitChat♥

Jum Ber'BURUNG' biru♥


Tabung Mintak sumbangan♥

-----------------------------------------
Copyright© by Anna Lee 2012
-----------------------------------------