Dashboard | +Follow
Shut Up Then Smile
Terlalu kreatif la.
18 February 2012 • 11:44 PM • 2 comments

                                                                       Assalamualaikum peeps,


Kalau korang punya seluar jeans dah x muat korang buat apa erk??hari ni anna terlalu kreatif plus bosan,so anna keratkan seluar jeans yang lama,..kalau korang nak tahu apa yang anna buat dengan jeans lama 2 tengok gambar kat bawah ney..

Sayang beg ney,tapi dah terkoyak..

suka beg ney sgt2..
 Ney la hasil dari jeans yang lama 2,anna wat kan jadi cover beg,CANTIK X??

Arah depan beg tersebut

Dari belakang...
terlalu kreatif sangat..hahha..BYE!Xoxo

X0X0,Anna_Ilyana



De' Owner♥

Hello,you've stepped onto my blog..Anna is the name.♥ I've born on 2 december 1992 at butterworth,penang.I love my family, my love,and also my friend. Student at Allianze University College of Medical Sciences (Penang).
::This is my site so please respect me::


Daisypath Happy Birthday tickers



ChitChat♥

Jum Ber'BURUNG' biru♥


Tabung Mintak sumbangan♥

-----------------------------------------
Copyright© by Anna Lee 2012
-----------------------------------------