Dashboard | +Follow
Shut Up Then Smile
Sale....Sale....
30 June 2011 • 9:24 PM • 3 comments

Assalamualaikum,Hye Readers....
meh2 nk story morry cikit..

nak wat sale pasal "Biskut Raya"
hahhahha
maybe awal lagi..
pejam celik pejam celik...
x lama lagi nak puasa kan..



 ALMOND SLICE 
                                                                                   CORNFLAKES CRUNCHY

                                                     
                                                     
 RED PEARL

                        SNOW CHOCOLATE    (paling sedap)

 CASHEW NUT
                                                                                                       NESTUM MOCCA
  
                                                                 
 CAPPUCCINO COOKIES
                                        COCONUT OAT




Semuanya Rm40 (100 pcs)
kalau nak order bley PM kt FB anna or shoutmix Blog anna k..
kalau nak order before hujung bulan ney k..
anna pun tolong kawan mama anna ...
:)

Labels:


X0X0,Anna_Ilyana



De' Owner♥

Hello,you've stepped onto my blog..Anna is the name.♥ I've born on 2 december 1992 at butterworth,penang.I love my family, my love,and also my friend. Student at Allianze University College of Medical Sciences (Penang).
::This is my site so please respect me::


Daisypath Happy Birthday tickers



ChitChat♥

Jum Ber'BURUNG' biru♥


Tabung Mintak sumbangan♥

-----------------------------------------
Copyright© by Anna Lee 2012
-----------------------------------------